პროექტის გეგმა
1
|
პროექტის სახელწოდება
|
ვესტუმროთ სხვადასხვა
ქალაქებს
|
2
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მსოფლიოს სხვადასხვა
ქალაქების გაცნობა, მათი ღირსშესანიშნავი ადგილების შესახებ ინფორმაციის მოძიება
და წარდგენა
|
3
|
პროექტის აქტუალობა
|
პროექტი აქტუალურია
რადგან მოგზაურობას ეხება და ეს თემა მეტად საინტერესოა თითოეული მოსწავლისთვის
|
4
|
პროექტის მიზანი
|
1.
მოსწავლე შეძლებს თანამშრომლობას
და კომუნიკაციის უნარების განვითარებას
2.
მოსწავლე შეძლებს საკუთარი
აზრის და შთაბეჭდილებების გამოხატვას მსოფლიოს
სხვადასხვა ქალაქების შესახებ
3.
მოსწავლე შეძლებს ინფორმაციის
ეფექტურ მოპოვებას და მის შემოქმედებითად გაზიარებას მოცემულ საკითხთან დაკავშირებით.
4.
მოსწავლე შეძლებს პასუხისმგებლობის
გაზიარებას სამუშაო პროცესში.
5.
მოსწავლე შეძლებს ტექნოლოგიების გამოყენებას, როგორც ინფორმაციის კვლევის, ორგანიზებისა, შეფასებისა და კომუნიკაციის საშუალებას
|
5
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
4-ე კლასი
|
6
|
ხანგრძლივობა
|
4-5 კვირა
|
7
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
1.
მოსწავლეები შეძლებენ
ისტის ინსტუმენტების გამოყენებას
2.
მოსწავლეები შეძლებენ პოსტერის
შექმნას და პრეზენტაციის მოწყობას
3.
ინფორმაციის მოპოვებას
და მის დახარისხებას
4.
თანამშრომლობას და
ურთიერთპატივისცემას
5.
ცოდნის დონის გაუმჯობესებას
არა მხოლოდ ქალაქებზე არამედ განსხვავებულ კულტურაზე და ისტორიულ ძეგლებზე
|
8
|
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
ინტერნეტი,
დამხმარე სახელმძღვანელოები
|
9
|
პროექტის მსვლელობა
|
1.
პროექტის შინაარსის შეთანხმება მოსწავლეებთან.
2.
სხვადასხვა ქალაქების
განაწილება მოსწავლეთა ინტერესების გათვალისწინებით.
3.
ინფორმაციის მოძიება
და მისი დამუშავება
4.
პრეზენტაციის მოწყობა
|
10
|
საგნობრივი სტანდარტი
|
უცხ.დ.IV.5.
უცხ.დ.IV.5. მოსწავლეს შეუძლია ილუსტრირებული ტექსტების გაგება და მათში ინფორმაციის მოძიება.
უცხ.დ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სტრატეგიების გამოყენება.
უცხ.დ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა, გამომუშავებული აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და
შეუძლია მათი გამოყენება.
უცხ.დ.IV.10. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტების ზეპირად თქმა და
ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა.
უცხ.დ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.დ.IV.14. მოსწავლეს შეუძლია ინფორმაციის ამოცნობა კულტურის
სფეროდან.
უცხ.დ.IV.15. მოსწავლეს შეუძლია უცხო და მშობლიური კულტურული და სოციოკულტურული გარემოს ერთმანეთთან
შედარება.
უცხ.დ.IV.16. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის
პროექტის (მაგ., თანაკლასელების ნახატების /ნაკეთობების გამოფენის მოწყობა, სპექტაკლის დადგმა,უცხოური სამზარეულოს სხვებისთვის გაცნობა და სხვა) განხორციელება.
უცხ.დ.IV.19. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო
საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
უცხ.დ.IV.18. მოსწავლე
აქტიურადაა ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
უცხ.დ.IV.22. მოსწავლეს
შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, ჯგუფის წევრებთან თანამშრომლობა.
|
11
|
ხელმძღვანელი
|
ელენე კინწურაშვილი
|
12
|
ხელმძღვანელის ელ ფოსტა
|
hellenkintsu@gmail.com
|
13
|
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი
|
https://elenekintsurashvilisblogi.blogspot.com/p/blog-page_8.html
|
No comments:
Post a Comment