კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალო ზე მაღალი
|
მაღალი
|
ახალი საინფორმაციო ტექსტის აღქმა და გაანალიზება
|
არ შეუძლია ახალი საინფორმაციო ტექსტის აღქმა და ანალიზი
|
ნაწილობრივ ახერხებს ტექსტის აღქმას მაგრამ დამოუკიდებლად
ვერ აკეთებს შინაარსის ანალიზს
|
შეუძლია ახალი ტექსტის აღქმა და გაანალიზება თუმცა
ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს
|
ყოველთვის ზუსტად შეუძლია ახალი ტექსტის აღქმა და
კარგად აკეთებს შინაარსის ანალიზს
|
ლექსიკური ერთეულებ
ის ამოცნობა/დამახსოვრება
|
არ შეუძლია ლექსიკური ერთეულების ამოცნობა და მათი
დამახსოვრება
|
ნაწილობრივ ახერხებს ახალი ლექსიკური ერთეულების ამოცნობას
თუმცა დახმარების გარეშე უჭირს მათი დამახსოვრება
|
ამოიცნობს და იმახსოვრებს ლექსიკურ ერთეულებს , თუმცა
ზოგჯერ უშვებს შეცდომებს მათი გამოყენებისას
|
ყოველთვის კარგად ამოიცნობს და იმახსოვრებს ლექსიკურ
ერთეულებს, უშეცდომოდი იყენებს მათ
|
მარტივ ინტერაქცია
ში მონაწილეო
ბა
|
არ შეუძლია მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობის მიღება
|
ნაწილობრივ ახარხებს კითხვებზე პასუის გაცემას, თუმცა
დამოუკიდებლად უჭირს შეკითხვის დასმა
|
მონაწილეობს ინტერაქციებში, თუმცა ზოგჯერ აქვს ხარვეზები
როგორც შეკითხვების პასუხის, ასევე მათი დასმის დროს
|
ყოველთვის კარგად მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციებში,
გამართულად პასუხობს შეკითხვებს და სვამს მათ
|
შეუძლია ტექსტის შთაბეჭდილებების და საკუთარი აზრის
გამოხატვა (კრიტიკული ანალიზი)
|
არ შეუძლია ტექსტის გაგება ან საღი მსჯელობა
|
დახმარების გარეშე უჭირს ტექსტის მონაკვეთებს შორის
კავშირის დადგენა/ საღი მსჯელობა
|
ახერხებს ტექსტის გაგებას და აბზაცებს შორის კავშირის
დადგენას, თუმცა უჭირს შთაბედილებების გაზიარება
|
ყოველთვის კარგად გამოხატავს მიღებულ შთაბეჭდილელბებს,
თავისუფლად აღმოაჩენს მონაკვეთებს შორის კავშირს და გამოთქმავს საღ აზრს
|
Sunday, 8 July 2018
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment